فجرت الفنانة المصرية  شيرين عبد الوهاب تصريحات عدة تجاه طليقها المطرب حسام حبيب في الساعات الأخيرة  من يوم امس عقب برنامج مع المذيعة لميس الحديدي, بعد إعلان انفصالهما في الأشهر الماضية، خاصة بعد إتهام شيرين طليقها بسرقة سيارتها و مالها .

وفجرت تصريحات عدة، أولها اتهام حسام حبيب بتهديدها وسبها وضربها، وقالت في مداخلة هاتفية طويلة: “أنا آسفة إنى بتكلم فى موضوعى.. الناس والبلد عندها مشاكل وأنا حاسة إن موضوعى بوخ، وأنا بتأسف على الكدب اللى كدبته عشان أخلى صورة إنسان تبقى كويسة، وأنا بالذات مش بحب الكذب، كذبت فى حاجات كتير قوى عشان أنا بنت أصول، وممكن يروح الإنسان ده يتجوز من عائلة تانية، وأنا بصراحة نفسى يتجوز ويغور ويبعد عنى”.

وأضافت: “عيالى 4 سنين شايفين الويل، سافرنا الساحل وبناتى نفسيتهم تعبانة، و مكناش عايشين و مكنوش يعرفوا إنى عايشة مع زوج مابيشتغلش تقريبا، وكنت محبوسة 24 ساعة فى أوضة نومى ومبيعملش حاجة، أنا غلط فى شيرين عبد الوهاب.. وأنا إنسانة بحافظ على بيتى ولكن مكنش بيت كانت مصيدة فئران”. 

 و ختمت شيرين بان حسام حبيب هو اليبب في حلق شعرها , لكنها لم ترد الافصاح عن ذلك للاعلام لاجل الحفاظ على صورته امام الناس ,لكن طليقها الفنان حسام حبيب لم يصمت هذه المرة بخلاف الأزمات السابقة، وخرج في تسجيل صوتي عبر إي تي بالعربي، يعلن بدء خطواته لمقاضاة شيرين بسبب تصريحاتها بشأنه..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *