نشرت الإعلامية المصرية، بسمة وهبة، مقطع فيديو أوضحت فيه تعرضها لخطأ طبي تجميلي.

وجاء في مقطع الفيديو الذي نشرته وهبة على صفحتها الرسمية على إنستغرام قائلة بتعليق: « عمري ما تخيلت إني اتعرض للإصابة بسبب جهل طبي ».

وتابعت: « الي حصل اني زي محكتلكم إنني أنا من شهر كنت تعبانة جدا ومكنتش بعرف أفتح بقي ولا أعرف آكل ولا أفتح بقي أدخل شوكة ولا معلقة ولا حتة عيش ولا أي حاجة خالص وبعدين كنت بالصدفة موجودة في دبي ورحت لدكتورة شاطرة جدا أن هذا سترس وعندك شلل عضلي والعضلات في فكك مشدودة وعايزة علاج طبيعي وعايزة أدوية ».

وتابعت قائلة: « أخذت الأدوية وعملت علاج طبيعي والحقيقة لقيت مفيش تحسن، رحت لها النهارده وقلتلها انا مفيش تحسن فعملتلي منظار تاني وبعدين الست كانت مستغربة تقلي ستريس وأنا معنديش ستريس بالعكس.. انا عملت بوتوكس من شهر من ساعة ما تعبت بالضبط أخت إبرة دخلت على الأحبال الصوتية وبوضتلي الدنيا ».

واسترسلت: « هحط خط لا عايز اتكلم مين اللى عمل لى كده ولا المكان وهو مكان محترم وكويس جدا وممكن أكون حالة حصلت غلطة، عايزة أقول بس للناس تاخد بالها ويتقوا الله فينا ويكونوا حريصين وهما بيقربوا من المناطق دى، والدكتورة قالت لى مش عايزة صوتك يبقى عال.. حب الحياة هو اللي بيخلى الإنسان يتخلى عن مشاكله المرضية والصحية وحبيت احذر ولازم نحرص والناس تتقى الله فينا ».

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.